duminică, 24 aprilie 2011

Turte de porumb

Intr-o dimineata, cu cateva zile in urma, tocmai ma pregateam sa fac niste pancakes pentru micul dejun. Dar parca as fi mancat ceva sarat, cu o rosioara langa, sau cu o salata. Asa ca, am pastrat ideea de pancakes dar am realizat altceva :) Niste minunate turte cu porumb.



Ingrediente:
1/2 cana faina alba
1 ou
1/2 cana lapte
1 conserva de porumb
1 lingura ulei
un praf de sare

Amestecam laptele cu galbenusul apoi turnam faina in ploaie. Adaugam porumbul si albusul batut spuma. Amestecam usor, adaugand sarea si uleiul. Pregatim tigaia cu putin ulei si formam turte cam din doua linguri de compozitie. Le rumenim bine pe ambele parti apoi le scoatem pe o farfurie.
Se servesc calde, alaturi de o salata. Pofta buna :)

Un comentariu:

  1. Iti multumesc frumos pentru reteta. Am facut-o aseara si turtitele au iesit delicioase. Eu le-am mai adaugat bucati de branza si masline. Singurul neajuns ar fi ca.... au iesit prea putine :-))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena