duminică, 14 august 2011

Mini pateuri cu branza

Hm. Mi se intampla cateodata sa duc dorul rarelor mele escapade culinare mai putin sanatoase din Romania. Si in aceasta categorie, la loc de frunte se afla fornetti cu telemea :) Yummy, ce mai poftesc cateodata la ele. Chiar daca le cumparam foarte rar, imi placeau foarte mult. Iar aici in Suedia nu am sanse sa gasesc asa ceva. Dar nicio problema, aluat foietaj este, branza telemea la fel, asa ca nu ma impiedica nimic sa le prepar rapid in casa. Sunt atat de buuune si imprastie o aroma atat de imbietoare incat nu le poti rezista. Astazi le-am facut si ne-am bucurat de aroma lor, amintindu-ne cu drag de Romania :)




Ingrediente:
  • un pachet de aluat foietaj*
  • 200 g branza telemea proaspata
  • un ou
  • putina sare
  • chimen
* aici aluatul foietaj il cumpar la pachet de 10 bucati (dimensiunea 15x15). Mi-au iesit 60 de mini pateuri.

1. Se lasa aluatul foietaj la dezghetat la temperatura camerei.
2. Se zdrobeste branza telemea cu o furculita.
3. Se ia cate o foaie de aluat si se intinde putin cu sucitorul.
4. Se presara peste ea telemea uniform.
5. Se ruleaza.
6. Se taie rulada obtinuta in bucatele de 2-3 cm.
7. Se aseaza in tava cu taietura in jos.
8. Se bate oul cu putina sare.
9. Se pensuleaza pateurile deasupra cu oul batut.
10. Se presara cu chimen.
11. Se da la cuptor la 180 de grade pentru 15-20 de minute pana sunt rumenite.
12. Se scot de la cuptor si se lasa la racit. Le servim proaspete.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena