joi, 6 septembrie 2012

Tocanita de ardei copti

Ma credeti ca pana acum vreo doua luni eu nici nu stiam ca exista aceasta mancare? :) Da, chiar asa. Pana cand am mancat aceasta minunatie din ardei copti, la niste prieteni. Si bine-nteles ca am intrebat si de reteta. Cand am auzit cat de simplu se face si am vazut ce delicios e rezultatul, am zis ca trebuie sa fac si eu neaparat. Si....am facut! Procedeul deloc complicat iar rezultatul peste asteptari :) In afara de treaba migaloasa cu coptul ardeilor si curatatul lor, restul decurge destul de simplu si rapid. 

 
Ingrediente:
  •  1 kg ardei capia
  • 2 cepe mari
  • 2 catei de usturoi
  • putina faina
  • o lingura pasta de rosii
  • sare
  • ulei
  • frunze de patrunjel

 Mod de preparare:
  • Daca folisiti ardei copti din congelator, atunci ii veti utiliza ca atare. Daca nu, ardeii se coc, se curata de coaja si seminte si se taie in fasii. Nu se arunca zeama care o lasa ardeii, ci se pastreaza pentru ca avem nevoie de ea.
  • Ceapa se curata si se toaca marunt, apoi se caleste in apa cu putin ulei.
  • Cand ceapa s-a inmuat adaugam putina faina - cam o lingura rasa - si amestecam repede.
  • Adaugam fasiile de ardei cu tot cu zeama care au lasat-o si sare dupa gust, apoi apa cat sa acopere bine ardeii. Daca doriti, puteti sa adaugati si putin piper.
  • Lasam sa fiarba la foc mic 5-10 minute apoi oprim focul si adaugam peste ardei usturoiul tocat marunt si pasta de rosii - sau bulion si patrunjelul tocat marunt. Acoperim cu un capac si mai lasam vreo 10 minute ca sa se patrunda aromele, apoi se poate servi.
  • Noi am servit la prietenii nostri, langa quinoa si a fost ff bun! Acum cand am facut eu acasa, am servit cu fasole batuta. A fost excelent! Merge si langa orez, cartofi, sau mamaliguta. Greu de decis, nu? :)
  • Pofta mare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena