joi, 6 iunie 2013

Budinca de chia

 Saptamana trecuta am incercat budinca aceasta din seminte de chia. Eu am mai facut budinca de chiar dar cu bobitele intregi. Din pacate nu am reusit sa o si fotografiez pana acum, dar sper ca in viitorul apropiat sa va prezit si o reteta de budinca de chia - seminte intregi. Diferenta dintre ele este ca aceasta budinca sta la frigider 2 ore inainte de a fi consumata, pe cand cealalta trebuie sa stea peste noapte (sau aprox. vreo 8 ore). Deocamdata va arat varianta mai rapida :)



Ingrediente:
  • 60 g seminte de chia
  • 250 ml lapte de soia
  • 2 lg pudra de roscove (sau cacao)
  • 1/4 lgt esenta de vanilie
  • un praf de sare
  • 2 lg miere (sau alt indulcitor)

Mod de preparare:
  • Mixam in blender la viteza mare semintele de chia. Cred ca ar merge si la rasnita de cafea. Nu am incercat, dar nu vad de ce nu ar merge. Blenderul trebuie sa fie de putere mare, altfel semintele de chia nu vor fi transformate in pudra. Eu am robotul de 1100W, cu toate astea, ori nu le-am mixat destul, ori e prea slab pentru ele :) Am simtit eu ca trebuia sa fie pudra mai fina. A fost bun si asa, nu-i problema.
  • Adaugam in blender restul ingredientelor si mixam pana compozitia este omogena.
  • Eu am folosit pudra de roscove, dar puteti incerca si cu cacao. Va avea putin alt gust.
  • Punem budinca intr-un bol, acoperim si dam la frigider pentru 2 ore.
  • Dupa aprox. 2 ore, putem servi. Vom avea o budinca sanatoasa, cu o consistenta moale si putin gelatinoasa :) Mie mi-a placut, merita sa o incercati.

Reteta inspirata de aici.

2 comentarii:

  1. Nu am incercat niciodata,dar cred ca merita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu acum am incercat prima data reteta si mi-a placut. Nu pierzi nimic daca incerci :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena