marți, 30 iulie 2013

Salata de vara

Ei si daca tot e vara, eu zic sa profitam din plin si sa ne hranim sanatos. Pentru ca Vara se poarta salatele, am ales sa va prezint azi o salata sanatoasa si foarte gustoasa, dar si consistenta. Cu aceasta reteta particip la concursul Gatesc sanatos cu SunFood pentru ca imi place sa folosesc ingrediente suta la suta naturale, fara aditivi alimentari, cum este si porumbul dulce pe care l-am folosit la aceasta salata. Este conservat prin metode traditionale, asa ca ne putem bucura de beneficiile si de gustul sau placut! Am fost placut surprinsa cand am deschis conserva de porumb si am gasit boabele atat de frumoase la culoare, de parca tocmai au fost culese :) Iar daca pe eticheta scrie "Porumb dulce" va asigur ca este intocmai asa. Un gust impecabil! Pe mine m-a cucerit :)
Sper ca v-am convins ca merita sa consumati legumele din conservele SunFood, gustoase si sanatoase!


Ingrediente:
  • 70 g quinoa
  • 3-4 ardei kapia copti
  • 1 conserva de Porumb dulce SunFood
  • 125 g mini mozzarella
  • putina sare, lamaie dupa gust

Mod de preparare:
1. Quinoa se spala bine sub jet de apa rece si se pune la fiert intr-o cantitate dubla de apa si putina sare.
2. Dupa ce a fiert se lasa la racit.
3. Intre timp taiem ardeii copti (eu am avut din borcan) fasii sau cubulete, cum doriti.
4. Bilele de mozzarella le taiem in jumatati.
5. Desfacem conserva de porumb dulce SunFood.
6. Intr-un bol incapator amestecam toate ingredientele si asezonam cu lamaie si sare, sau putem opta pentru alta forma de prezentare. Eu am ales ceea ce se vede in fotografii.
7. Servim salata rece, in zilele fierbinti de vara :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena