miercuri, 7 august 2013

Tarta Banoffee

Stiu ca v-am promis tarta de ieri dar nicidecum nu mi-am putut lua timp sa ma asez si sa scriu la ea. Asa ca a ramas pe astazi si va scriu rapid cum se face.
Despre Banoffee Pie cred ca nu mai trebuie sa va spun prea multe pentru ca este o tarta celebra, o combinatie de banane si caramel si nu cred ca cineva in viata asta n-a incercat-o :) Sau cel putin asa sper. Dar daca totusi cineva n-a avut ocazia pana acum sa o guste, acum are ocazia, pentru ca tarta pe care v-o prezint se face foaaaarte rapid si e taaare buna! Delicioasa, as spune!




Eu nu am avut timp (si defapt nici nu am vrut) sa mai prepar caramel asa ca am optat pentru o varianta mai simpla si rapida. Am folosit un sos caramel (ca nu stiu cum sa-i spun altfel) pe care l-am achizitionat din Lidl initial ca sa il folosesc pentru inghetata, dar mi-am dat seama pe urma ca ar merge de minune la tarta Banoffee. Va pun o imagine, ca sa stiti despre ce este vorba.

Ingrediente:
  • 250 g biscuiti digestivi
  • 125 g unt
  • 2 banane
  • 2 cutii caramel
  • 300 ml smantana pentru frisca
  • 4 linguri de zahar
  • ciocolata pentru ornat
Mod de preparare:
1. Topim untul la foc mic.
2. In vasul de la blender (cu lama S) punem biscuitii intregi sau rupti in jumatati si apoi turnam peste ei untul topit. Pulsam pana s-au sfaramat biscuitii si s-au amestecat bine cu untul.
3. Asezam in tava de tarta compozitia din biscuiti si aplatizam bine cu mainile sau cu o lingura, pana realizam aspectul de blat. Aveti totusi grija sa nu apasati foarte foarte tare pentru ca nu veti mai putea scoate din tava feliile intacte si se vor zdrobi, asa cum am patit eu :)
4. Dam tava la frigider.
5. Intr-o cratita mica turnam caramelul si 50 de ml smantana pentru frisca.
6. Fierbem la foc mic aprox. 8-10 minute, pana se ingroasa putin. Luam de pe foc.
7. Scoatem tava din frigider, taiem bananele feliute mai groase si le asezam peste blat.
8. Peste stratul de banane turnam caramelul si il uniformizam.
9. Lasam putin sa se raceasca si apoi dam iarasi tava la frigider.
10. Intre timp preparam frisca din 250 ml smantana pentru frisca si 4 linguri de zahar.
11. Asezam frisca peste stratul de banane si caramel, apoi ornam cu 2-3 feliute de banana si putina ciocolata.
12. Dam iarasi tarta la frigider pentru cel putin o ora, apoi putem servi.
13. E delicioasa si racoroasa, perfecta pentru o zi calduroasa de vara!
14. Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Delicii vegetariene, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena